Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 21., kedd

Segíts bingázni!


Végre sikerült úgy megcsinálni a kis biciklit, hogy most már használható. Márti nagy örömére. Tegnap még meg kellett lökni, hogy elinduljon, de estére már végigtekert egyedül a járdánkon. Ma már egyedül is el tudott indulni. Nagyon élvezi új tudományát! :-)
- Ezen jó bilizni! :-) :-) :-) - közölte tegnap... :-)
Ügyes nagylány egyébként, szépen leszokott a nappali pelusról. Egy jó hónapja vettük le. Az első napokban volt néhány kisebb baleset, de azóta ügyesen szól. Akkor is, ha valami oknál fogva mégis van rajta pelus. Szóval már bátran indulhatunk vele pelus nélkül is bárhová :-)

Tegnap Barni bicójának az ülését is megemelte apa. Viccesen próbálkozik felülni rá, de majd megszokja. Sikerült a pedáljának támasztva megállítani a bringáját, nagyon büszke volt magára:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése