Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 22., szerda

Kecskék...

Ki gondolta volna? Én biztosan nem... Az élet úgy hozta, hogy most pár napig nekem kell fejnem egy kecskét. Még sosem csináltam, de más megoldás nem volt. Az elmélet világos, csak egy apró részlet kimaradt az okításból, de az is lehet, hogy csak nem figyeltem eléggé. Mindenesetre két kísérlet, és telefonos segítségkérés után csak sikerült szerencsétlen kecskét megszabadítanom a felgyülemlett tejétől :-) Egy kerek órai kemény munkába telt... szegény állat, nem tudom hogyan bírta elviselni. Mondjuk a felesleges tej feszítésétől megszabadulni az azért felemelő érzés... A gyerekek meg az ólon kívül drukkoltak... :-) Meg cseresznyéztek is közben :-) Remélem holnap már egyszerűbb lesz!!! :-)


Janka készítette szellemképes sztárfotó :-)

3 megjegyzés:

  1. Szia Nálad sem működik a képfeltöltés?

    VálaszTörlés
  2. nemigazán... pár napja akadozik, de végül mindig én győztem... de ma nem akar sikerülni. S a picassa-ról, se a gépről nem tudom feltölteni... majd talán holnap?...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes "parasztasszony" lenne belőled! Jó lesz, ha Jankát is megtanítod fejni, nem csak fényképezni.Főleg, ha "kisparasztot" szeretne.Ha jól dereng, gyerekkoromban én is kipróbáltam.

    VálaszTörlés