Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 27., hétfő

A buyufa alatt

Ezen a héten van iskolánkban a már hagyományossá vált alkotótábor. A különböző kreativitást igénylő foglalkozásokon és a sportoláson kívül természetesen igei alkalmak is gazdagítják a hét programját. Ezen a héten egy klasszikusnak számító könyv történeteit veszik sorra az áhítatokon a résztvevők. Ez a könyv pedig Paul White nagyon tanulságos könyve: A buyufa alatt. Mihelyt megtalálom a saját példányunkat (ha nem, akkor kölcsönkérek), fogok belőle történeteket hozni, mert tényleg nagyon jók, megszívlelendők. Most csak annyit írok róla, amit a neten találtam.
Megrendelhető: az EVANGÉLIUMI KIADÓ -nál, és a GOOD NEWS -nál, 700 ill. 630 Ft-os áron.
Van folytatása is (amit én még nem ismerek), címe: Dzsungeldoktor az oroszlánok csapásán. Ez is az Evangéliumi Kiadónál kapható, de jelenleg elfogyott.
Találtam egy könyvajánlót is egy rövid részlettel a könyvből ITT:

"Kelet-Afrika széles pusztaságán van a tanganyikai dzsungeldoktor kórháza. Daudi, a kórház gyógyszerésze éppen a gyomorbetegek orvosságát keveri… A gyógyszertár ajtajának árnyékában ülnek a lábadozó betegek és beszél­getnek.
„Én nagyon félek az oroszlántól” – mondja az egyik. Fe­jén és lábán vastag kötés van. Enyhén megborzong.
Egy hosszú, sovány fiú köhög és aztán lassan így szól: „Ha csak rágondolok Nzokára, a kígyóra, már libabőrös le­szek!”.
Az egyik maláriás férfi fáradt hangon teszi hozzá: „Hát még Kifaru, a rinocérosz! Még a föld is megrendül a lábai alatt, mikor szarvával vadul…” – nem tudja folytatni, ismét hidegrázása van; hangosan vacognak a fogai.
Daudi valami fehér port mér és az üvegbe szórja. „Az ál­latok valóban igen vadak és veszedelmesek” - szól megnye­rő hangján. „Ilyen Mubu, a moszkitó, Papazi, a kullancs és Hazi, a légy is. Parányi állatok ugyan, de ezerszer több em­bert ölnek meg évente, mint a dzsungel összes nagy ragado­zói együttesen. De van valami, ami még sokkal veszedelmesebb és mindig halálos…” Látható borzongás futott végig a hallgatóságon… „Különféle módon beszélek majd nek­tek erről a halálos veszedelemről… Figyeljetek!”
Az izgalmas előszó után rövid, meghökkentő, sőt megrázó állattörténetek, fabulák következnek Daudi előadásában. A hallgatósága egyre jobban megérti ezeken keresztül a Biblia alapvető üzeneteit, annak halálos komolyságát."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése