Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 18., szombat

Eperkrémleves

Miután a gyerekeknek nem ízlett túlságosan a kókusztejes eperkrémlevesem, újabb variációt eszeltem ki - piszokul egyszerű:

Végy egy akkora lábost, amennyi levest csinálni akarsz. Nálam ez a 3 literes volt legutóbb. A lábost félig tettem eperrel, majd 3/4-ig felöntöttem vízzel, és felforraltam. Mikor forrt egyet, levettem a tűzről, és botmixerrel pépesítettem. Mikor hűlt keveset, 4 tojássárgájával besűrítettem, raktam bele xukrot és cukrot (azért fele-fele, mert Klárinak megy a hasa a xukortól), meg kevés fahéjat is. Mikor készen lett, a 4 tojásfehérjéből 4 tk. cukorral habot vertem, galuskákat főztem belőle víz tetején (mint a madártejnél), és a leves tetejére tettem.  Na, ez a variáció már verhetetlen a törpéknél :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése