Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 5., vasárnap

Gyereknap

Múlt vasárnap gyereknap volt az iskolánkban. Ez nálunk igazából családi napot jelent, azaz nem csupán a gyerekek vannak ott, hanem a szüleik és testvéreik is. Sok jó kis program volt: ugrálóvár a kicsik örömére, lovaskocsizás a városban és a határban, csapatversenyek mulatságos feladatokkal, ping-pongozás, tollaslabda, focizás, ingyen fagyi, közös ebéd az anyukák jóvoltából, sütizés... Jól éreztük magunkat, jól el is fáradtunk :-)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése