Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 27., hétfő

Priszka boltja

Találtam egy blogot - jobban mondva a Family Magazinban olvastam róla ajánlót. Onnan eljutottam egy másikba - :-) - , ahol olvastam egy felhívást.
Létezik egy online keresztyén kézimunkák boltja, ahová "alkotótársakat" keresnek. Ha van kedved hozzá, nézz be! PRISZKA BOLTJA

A blog, ahonnan a boltba találtam, KAMILLA BLOGJA. Ő egy 6 gyermekes keresztyén anyuka, ha időd engedi, nézz be hozzá is! :-)

8 megjegyzés:

  1. Keresztény, de melyik egyházhoz tartozik?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, még nem volt időm tüzetesebben belenézni a blogjába.

    VálaszTörlés
  3. Nekem azért vannak itt furcsaságok. Én ezt a felhívást láttam pár hete, és akkor az állt benne, hogy ez olyan adomány szerű bolt, nem lehet az első időkben bevételre számítani, inkább bemutatkoznak az alkotók. Ezt mostanra leszedték. Ellenben a Pályázati feltételek 4. pontja is zavaros. Mert a) vagy ők alkalmaznak és akkor ők fizetik utánam a járulékokat, ők mondják meg az árat: odaadják anyagktg-re a zsetont/ők veszik meg az alapanyagokat, és természetesen az árrést, haszonkulcsot, járullékos ktg-eket is ők állapítják meg... . b) vagy 7-es adószámmal adózok, és nekik semmi, de semmi közük nincs, hogy gyűjtögetem-e a számláimat, vagy csak 90% után adózok; mekkora árrést használok, hogy számolom el az egyéb ktg-eimet...stb, mert ők az ár után kapnak jutalékot (ezt ők határozhatják meg, mint pl. a meskások is). Az ár nem alku kérdése, mert a tények makacs dolgok. Ha veszek 1 méter anyagot 5000 Ft/m, akkor nem tudom 2500 Ft/m-ért számolni, mert akkor a rentábilistól is messze leszek. Na, ez úgy ahogy van felejtő utca. Különben, meg ha a nőnek nem lenne 6 gyereke, köztük egy újszülött, lehet, hogy elkezdeném neki fejtegetni a "méltó a munkás a maga bérére" kezdetű klasszikus igeverset :-P

    VálaszTörlés
  4. Ja, lehet hogy nem voltam világos, szóval, más kreatívok úgy számolják ki a termék árát, hogy anyagktg*3. Tehát az ár 1/3 része az anyagkt; 1/3 része munkadíj; 1/3 része egyéb ktg (pl. villany, gáz). És azt nem értem, ha én magam adózok, miért kellene nekem 20+25 %-ot fizetnem hogy ők legálisan működjenek?

    VálaszTörlés
  5. Olvasd el mégegyszer! A 20+25%-ot ők fizetik. Veled megalkudnak egy árban, amit te kapsz meg, ez az 50-50% (anyag-munka), és a 20+25%-al drágábban adják el. Érted? Persze, ha el tudják annyiért adni. Egyébként meg nem mindenki számol az anyagktg 3x-osával. Sokan számolnak 50-50%-al...
    De nem kötelező benne részt venni...

    VálaszTörlés
  6. Tudom, értem, hogy nem kötelező részt venni ebben :-) És azért vagyok dühös, mert lassan azt érzem, ha valakiről megtudom, h keresztény, nagy fenntartásaim lesznek. Sajnos :-(
    A második kommentet azért írtam, hogy értem az ő logikájukat, csak nem jól fogalmaztam meg. Azt tartom ebben inkorrektnek, hogy a világi netes áruházak átláthatóbbak, és jobb az üzletpolitikájuk. Nagyon jó lenne, ha a keresztény kézművesek tömörülnének, viszont amig a világi versenytársaiknál rosszabb feltételeket szabnak a ker. webes áruházak, addig ezt én álszent dolognak tartom. A meskán pl 120 napig 30 Ft 1 kép feltöltése, és 4% a jutalék. (Forrás: http://meska.hu/CMS?cp=1 ) Azt hiszem a hülyének is megéri 20+25%-ért belépni ebbe a keresztény webáruházba :-P
    Nem kötekedni akarok, és tudom, hogy ez egy lehetőség, amivel ha akarok élek, ha nem akarok, tovább kattintok. Bánt az inkorrektség, amire ráhúzzuk a keresztény gúnyát, és bambán nézünk a szeretetre hivatkozva, miközben szégyent hozunk ezzel a Jézus Krisztus nevére.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Druszám! Amúgy te boldog ember vagy? Mert én azt veszem észre, hogy a dolgoknak nem a jó oldalát látod meg, hanem azt, ahol esetleg sántíthat. (Így élni eléggé boldogtalan lehet...)
    Szerintem az elképzelés jó, hogy a kivitelezés nem biztosan tökéletes, az nyilván a tapasztalatlanságból adódik. Lehet segítő szándékkal feléjük fordulni, hogy jobb lehessen :-)
    Egyébként meg, miután mindannyian emberek vagyunk, egyikünk sem tökéletes, és mindannyian, kivétel nélkül NAPONTA szégyent hozunk Jézus nevére. Egyszerűen azért, mert nem tudunk úgy élni, ahogy kéne. Csupán törekszünk rá. Ha Isten nem lenne a KEGYELEM Istene, mindnyájan elvesznénk, egytől egyig...

    VálaszTörlés
  8. Zsuzsi, én BOLDOG és ELÉGEDETT vagyok az életemmel. Szeretek élni, élvezni az életet, a természetet...mindent ami körül vesz, sőt ha lehet ilyet mondani egy keresztyénre: hedonista vagyok. Nem a rossz oldalát veszem észre az életnek, hanem mielőtt valamit tennék, megnézem, körbejárom, megrágom, megvizsgálom...azt a dolgot: jó-e, szabad-e, helyes-e, etikus-e.... Ezek után: ha a te olvasatodban a boldogtalanság a körültekintéssel egyenlő, akkor valóban az vagyok, mert nem szeretem ha hülyének néznek, pusztán azért mert keresztyén vagyok!
    És Ha valaki 11x több jutalékot kér keresztyénként, mint egy nem keresztyén, akkor az szerintem már az uzsora határát is feszegeti. Ha valaki meglátja ezt a boltos felhívást, nem az jut eszébe róla: hű, ezek de szeretik egymást, ide de jó tartozni, hogyan csatlakozhatnék én is? Az Úr Jézus a bűneinket vette el és nem az eszünket! Nem tilos gondolkodni, kérdéseket feltenni, megmérni valamit az Ige mérlegén...
    Az bánt, és ez valóban boldogtalanná tesz, hogy sokszor egy keresztyént onnan lehet felismerni, hogy éppen nem lóg a feje és nem csorog a nyála. Ebben a világban kell élnünk, ezekkel a játékszabályokkal-keresztyénként. Piszok nehéz és valóban, Jézus kegyelme nélkül minden nap elvesznék én magam is. Nap, mint nap törekszem a jóra (sajnos nem mindig sikerül), igyekszem nem csúsztatni, átverni másokat a szeretet nevében (ofkorsz), hanem becsületesen és tisztességesen élni.
    Nekem ezzel a bolttal csak 2 bajom van: 1)tisztességtelenek,
    2)és az, hogy mint pl te is, aki ugyan tudsz értőn olvasni, nem látod meg az ok-okozati összefüggést. Hogy ezek a nők a saját testvéreiket húzzák le anyagilag!
    És aki ezt szóvá meri tenni, azt bántod! Ne azt bántsd, aki ki meri mondani: meztelen a király!

    VálaszTörlés