Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 5., vasárnap

Programdús péntek

Mi tagadás, nem volt egy egyszerű nap... még jó, hogy csak kétfelé kellett szakadnunk. Janka citeravizsgája Apostagon ugyanabban az időpontban volt, mint Barni ballagása az oviban. Én vittem Jankát, Barnihoz pedig apa, mama és Márti mentek. Klárival meg Dóri mulatozott közben. 
Janka az osztálytársával közösen citerázott, ügyesek voltak. Hibáztak ugyan mindketten (az izgalomtól), de tudták folytatni, és mivel ketten játszottak, annyira feltűnő sem volt. Több gyerek is játszott, jó volt hallgatni őket. A végén pedig a tanárnéni is bemutatót tartott nekünk, fantasztikus volt. Zárásként még sütizhettek is a gyerekek, úgyhogy jó kis délutáni alkalom volt ez. 
Nézzétek meg a videót, ez végre normális minőségű! :-)

Közben Barni szépen elköszönt az óvodától,óvónéniktől. Nem nagyon hatotta meg a dolog, úgy vettem észre. Több verset is mondott, táncoltak is. Keresztszülei is eljöttek, és kapott tőlük egy filcekkel, színes ceruzákkal, egyebekkel telirakott autós tolltartót. Nagyon örült neki, be is tette a szülinapjára kapott iskolatáskájába. Most már jöhet a várva-várt nyári pihenés! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése