Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. június 19., vasárnap

Ballagás

"Végre eljött, ennek is vége, az iskola udvara üresen áll..."
No ez nem azt jelenti, hogy innentől kezdve lesz apánk - azaz többet fogjuk látni idehaza (az évzáró hajrában csupán aludni járt haza - mi már aludtunk mikor hazaért, és még aludtunk, mikor már el is ment a dolgára). Tudtam én, hogy ez az "igazgatósdi" azzal fog járni, hogy még kevesebbet lesz itthon.... Néha nagyon nehéz ezt elhordozni. Amikor viszont szükség van rá, akkor hazaszakítja magát bármi áron - és ez jó. De miután a tavaszi szünetben sem volt egyetlen olyan nap sem, mikor ne lett volna valami dolga a suliban és ne ment volna be, a nyártól sem várok sokkal többet...
Jankánk túlteljesítette a szüleit: kitűnő bizonyítványt szerzett, 5 dícsérettel (nekünk ez sosem sikerült - én mondjuk nem is törekedtem rá). Büszke vagyok a nagylányomra!!! :-)
Jankáék osztálya

a ballagók fát is ültettek -szakiskolások hársfát...

...8-osok eperfát



igazgató bácsi :-)

Felteszek egy videót is, amit a ballagó osztályról (Zsombor volt az ofő) készített a kollégánk, akinek tegnap hoztam 3 videóját. Ezt a ballagáson játszották le, nagy sikert aratva.

2 megjegyzés:

  1. Janka nagyon ügyes, gratulálunk.
    Betti gyerekei, Kristóf és Fruzsina is kitűnő eredményt kapott. A nagyobbakat nem tudjuk, most a horvát tengerben lubickolnak.

    VálaszTörlés
  2. De jó nekik... nekünk csak álom egy ilyen nyaralás... mondjuk külföldre nem is mennék

    VálaszTörlés