Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 14., hétfő

Zenélünk:-)

Készült egy újabb telefonos videó a közös zenélgetésünkről, éneklésünkről. Apa lesipuskázott, mikor a gyerekekkel Petőfi Csatadalát tanulgattuk egy  majdani előadásra. A kép pocsék, de a hang a lényeg :-) 
Ezt a verset eredetileg a Március Idusa Gálájára zenésítettem meg. A törpéim nagyon szeretik :-)


2 megjegyzés:

  1. Tök ügyes vagy, hogy ilyeneket írsz!!!!
    És tiszta jó látni, hogy mennyire élvezik a lurkók! Janka úgy látom jó ritmusérzékkel rendelkezik!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :-) Azt hiszem, mindegyik törpe nagyon muzikális. Már Klári is, ha zenét, éneket hall, akkor táncol, tapsol, a nagyok meg pláne! :-) Barni, meg Márti gyönyörű tisztán énekelnek, Janka hangja is szépen tisztul :-)

    VálaszTörlés