Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 14., hétfő

Kórház a város szélén... :-)

Sándor Kórház

Hm... hm... hm... hát igen. A nyavaja ragályos... Már a legnagyobb és a legkisebb is "Érd utól a rókát!" játszik... Szegény Janka lemaradt a mai szavalóversenyről is emiatt. Klári nem is szólt, hogy rosszul van, csak reggel úgy találtuk az ágyában, hogy az egész gyerek tiszta hányás volt: mehettünk fürdeni, hajat mosni... aztán a pelus is kicsinek bizonyult, újabb fürdés következett... (Milyen tiszta lesz szegény gyerek! :-)  
Ami még rosszabb, nem tudjuk megünnepelni Mamát sem :-( :-( :-(  mert nem akarunk fertőzést vinni nekik... Pedig a tortát már félig elkészítettem : hogy minden rosszban legyen valami jó is, így több marad nekünk!!! :D De gonosz vagyok... 
Azért boldog szülinapot Mama! :-)
Mi pedig kirakjuk a vöröskeresztet a kapura, mert a fiúk még hátravannak... 

2 megjegyzés:

  1. Sajnállak benneteket. Sajnos a kórházban össze lehet szedni. Balázs is hozott haza, mikor ilyen kicsi volt és egy napot ott töltött. Tetszik a felirat: Sándor Kórház. Nálunk is ki lehetne írni, hogy Szántó Kórház. A mentősök mikor hozták haza az anyósomat, mondták, hogy már jártak itt. Az emeletre kell vinni? Ugyanis Zsuzsa anyukáját is ők hozták haza. Mielőbbi gyógyulást!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Keresztanyu! Lassan alakulunk... Nálatok nem kórházat kéne kiírni, hanem Szántó Otthon-t, vagy Szántó Gondozóközpontot! :-) Ti egész évben azt teszitek, amit mi csak ilyenkor, ha elkap 1-1 betegség...

    VálaszTörlés