Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 24., csütörtök

Végre itt a jó idő!!! :-)

Úgy tűnik, a tavasz első napja elhozta az igazi szép, napsütéses időt is. Már nagyon vártuk!!!


A napsütés kicsalogatott minket az udvarra, kertbe is. Végre lehet dolgozgatni odakint!!! A gyerekek is nagyon élvezik a kintlétet. Igazából csak akkor van baj, mikor be kell jönni. Ilyenkor kitör a lázadás. Klári borzasztóan élvezi az udvar négy-kéz-lábas felfedezését. És tanul: felmászik a padra, amit apa egy éve csinált, felmászik a kerítésre, és veteget - talált egy kibontott zacskó borsót, ami még tavalyról maradt, és elveteményezte a homokozóba - mi pedig Hamupipőkét játszottunk este, mikor ezt felfedeztem... talán mégsem a homokozóban kéne kikelnie...

De végre sikerült kitakarítani a virágoskertemet, amiben már szorgalmasan bújnak a hagymás virágok. És lassan a magok is bekerülnek a földbe a kertben. De látszik, hogy nem szokta a cigány a szántást, elszoktam a kinti munkától, mert a tenyeremtől kezdve az egész testem tiszta izomláz. Még a tüsszentés is fáj... na, majd elmúlik. Apánk megunta a kavicsdombot a portánk mellett, és Barnival elhordták a kapubejáróhoz, hogy ha egyszer 100 év múlva lesz kocsink, ne a sárban kelljen majd beállni az udvarra :-) Mindenesetre így azért pofásabb a házunk eleje.

igazi kis hölgy...











apánk jól bírja :-)

1 megjegyzés: