Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 6., vasárnap

Ki gondolná, ki mondaná... :-)



"Ki gondolná, ki mondaná, hogy e hely csatatér?" Ez egy Petőfi vers első sora, mely a '48-as szabadságharcról szól. Nemrégiben adtam neki dallamot, és a kórussal fogjuk énekelni a Március Idusa gálaestjén. 
Mikor pár hete belétem a gyerekszobába egy hosszabb, gyanús csönd után, a fenti látvány fogadott...   és ez a Petőfi-sor jutott az eszembe róla :-)
(Valamiért a gyerekeimnek nagyon tetszik a legújabb Petőfi csokrom - mind szabadságharcos vers, induló...)


3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy csak illusztrációt akartak készíteni Neked a gyerekeid, hogy még jobban rá tudj hangolódni a műre, mire a gélest napja elérkezik.
    (na, jó... szóval, gondolom, utána volt mit pakolni/pakoltatni...)

    VálaszTörlés
  2. Hát inkább pakolni volt mit, de miután a dal eszembe jutott, jobb kedvem lett, és nem akadtam ki - kivételesen :-)
    Egyébként Klári nagyon készségesen segít ruhákat pakolni. Egyesével nyújtja a ruhákat, és mindegyik előtt szól, hogy "anya!"... olyan édes... ilyenkor még haragudni se tudok rá :-)

    VálaszTörlés
  3. Amikor a munkanélküliségről szóló híreket hallod, nyugodtan hátradőlhetsz...4 kisgyerek kb 18 évre ad még munkát neked :-D

    VálaszTörlés