Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 2., szerda

Pillanatkép

Klári beteg... már 3 napja. Hétfőn reggel kezdte rettenetes köhögéssel, aztán kisebb lázzal, és annál nagyobb nyűgösködéssel. Azóta már az orra is folyik, de már nem lázas. Viszont éjjel rengetegszer felsírt: köhögött, szomjas volt (pedig normális esetben sose iszik éjjel). Én meg kezdek kiborulni. Már múlt csütörtök óta "be vagyunk zárva idehaza", mert szerdán Barni kapott oltást, és utána olyan rútul feldagadt a keze, hogy nem ment oviba. Szombat délután azért sétáltunk egy nagyot, mert szép idő volt. Kerestük a kóbor Mackót, de nem találtuk meg (másnap reggelre önként hazajött - biztosan megéhezett). Vasárnap istentiszteleten voltunk, de azóta megint teljes bezártság. Még az udvarra se tudunk kimenni az idő miatt... :-( Ezt utálom a legjobban. Bezárva lenni a lakásba, nem aludni éjjel, és egész nap gyereksírást hallgatni... És még a kóruspróbát se tudtam megtartani... Tegnap a depi legyőzése végett nekiálltam sütni. Alkottam egy csodát, ami gyorsan el is fogyott... :-)
Ugye hamar meggyógyul ez a lány? És hamarosan jó idő lesz???!!!

2 megjegyzés:

  1. Kisbetegnek:
    http://zsuzsasagok.blogspot.com/search/label/kaukkf%C3%BCves%20kanalas%20orvoss%C3%A1g

    Mikor jön a tavasz: http://www.idokep.hu/tavasz ;-)

    VálaszTörlés
  2. Én is azt szoktam, ha valami miatt itthon kell lenni sokat: együtt alkotni valami olyat, aminek együtt örülünk: sütünk. És a végén mindenki annnnyira elégedett. És persze jóllakott.
    Ja és a rossz hír: hogy még igen sokat kell sütögessünk idehaza, míg végre kinn kószálhatunk a napsütésben.
    De azért az is örömteli, hogy meglett a kutyusotok!

    VálaszTörlés