Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 21., hétfő

:-)


Ma van a tavasz első napja - hivatalosan, úgy meteorológiailag...

...és Johann Sebastian Bach születésnapja (353 éve látta meg a napvilágot)

 
(a két kedvenc hangszerem ötvözve - eredetileg zongora, itt most gitár)

És:





3 megjegyzés:

  1. Isten éltessen :-) Vár nála egy díj: http://zsuzsasagok.blogspot.com/2011/03/lassu-vagyok.html

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam, hogy ilyen nevezetes napon születtél. Szeretettel emlékezünk B.Sebestyén Jánosra és kívánom, hogy sokaknak szerezzen örömet a sok szép muzsika,amit elkövetett.
    És kik ezek az almák? Egy kicsit tudatlan vagyok. Kívánom, hogy a 100. szülinapodat ilyen vidám gyereksereggel ünnepeld!

    VálaszTörlés
  3. Az almákat én a Minimax oldalán láttam először, és nagyon megtetszett, mert édes ez a videó! :-)

    Köszi mindkettőtöknek! :-)

    VálaszTörlés