Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 27., vasárnap

"Egy jó szó" - játék

Kaptam Pankától "Egy jó szót".

 Köszönet érte!!! 


A játékot ESZTER  találta ki, nála elolvashatjátok a részleteket. Szerintem ez nagyon kedves játék! :-)
Már csak azért is, mert kecsketejes szappant lehet vele nyereményelni, ami nagyon jó :-) 
(anyukám is szokott ilyeneket gyártmányolni)





2 megjegyzés:

  1. Hali! Köszönöm a "jó szót"
    Én is küldök neked egyet! Kellemes a blogod, szeretem olvasgatni ezeket a pozitív gondolatokkal teli bejegyzéseket. És csuda helyesek a gyerekeid!!!!
    Szép napokat, vidám tavaszt kívánok: Anna

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy gondoltál rám! Már tovább is adtam :-)

    VálaszTörlés