Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 19., szombat

Már sose lesz vége?... :-(

Ez a betegséghullám nem bír elhagyni bennünket...


Szerdán apa jött totál lázasan, fájó tüdővel, vesével haza a suliból. Még mindig beteg, de egész hétvégés tanfolyamra kellett mennie a Balatonhoz... Remélem nem lesz ettől a kiruccanástól nagyobb baja, mert igazából ágyban volna a helye, nem kimerítő okításon...

Tegnap már azt hittem, hogy itthon minden ok. Tévedtem. Ma reggel 6.15-kor arra ébredtem, hogy Klári sír. Hát, megint össze volt hányva az ágya, és totál kifolyt a pelenkája... Mentünk fürdeni... Azóta már evett, ivott, és nem volt probléma, de hát akkor is...
Mi lett egy szimpla védőoltásból? Már 3 hete keringenek a különböző betegségek közöttünk-bennünk, kórházban jártunk, és jó, ha apánk nem szed össze magának valami dögös kis szövődményt, mert nem fekszik... És a vicc az, hogy Barni, aki a 6 éves oltását kapta meg a kezdet kezdetén, teljesen egészséges, őt minden nyavalya elkerülte - eddig :-)

Ezt a vírusoknak!!!! :-)

3 megjegyzés:

  1. Fel a fejjel! Nálunk is volt ilyen betegség hullám pár éve. Sokat szellőztess! Miközben ők be vannak takarva. Naponta többször is! Mi akkor Aloe Verás itallal küzdöttük át azt a kritikus pár napot.
    Sok -sok vitamin....De hát anyukának ezt nem is kell mondani, igaz ? Ez vírus, sok mindent nem tudsz tenni ellene. Normaflort vagy élő joghurtos dolgokat egyetek sokat, zsírmentes étkezés. A pocakotok le van gyengülve. Mondanám hogy milyen gyermek vitamint egyetek, de akkor az reklám lenne. itt megtalálsz ha még is érdekel
    http://kri-fu-fa.gportal.hu/

    VálaszTörlés
  2. Barni stram gyerek! Remélem, kikeveredtek ti is.
    Azt meg főleg, hogy apátok nem köti be többel. Lehet, hogy jobb lett volna ágyban maradni?

    VálaszTörlés