Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. március 25., péntek

Egy kis barokk zene

Ma délelőtt szokásomhoz híven hallgattam a Bartók Rádiót, és egy gyöngyszemet hallottam benne. Nem értettem  ki követte el a művet, de olyan mainak hatott, mégis volt benne valami barokkos, főleg a díszítéseknél. Alig vártam, hogy a mű végén újra elmondja a konferáló úr, ki is a szerző. Nem csoda, hogy barokkosnak hallottam, mert az is: Francois Couperin egyik csembalódarabja volt, zongorán előadva. A titokzatos barikádok. Nagyon jó kis darab, meg is kerestem a YouTube-on, hallgassátok meg ti is! :-)


Gitáros előadást is találtam, ez is nagyon jó :-) Szeretnék én így gitározni!!! :-) 
(Lehet, hogy csak neki kéne állni gyakorolni?)


3 megjegyzés:

  1. Zsuzsi! Ez kellemes volt. Köszi.

    És: élmény és izgalmas a mindennapjaitokról olvasni, különösen a tanulságos történetek hasznosak számomra is.
    Ez a bejegyzés számodra egy pontot ér az "egy jó szó" játékban . Itt találod a leírását: http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem azért a csembaló jobban tetszett. Nagyon kellemes darab. Nagymamának is nagyon tetszik az "öl" gyerek.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi! :-)

    Panka, jó ez az oldal, fogom ajánlani anyunak, mert ő is ilyen szappanokat gyárt :-)

    VálaszTörlés