Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 1., péntek

Lári :-)



Már kb. egy hónapja ügyesen feláll egyedül, kapaszkodás nélkül, és a papa kedvéért el is indult - papa meghintáztatta, ha odament hozzá :-) Azóta is csak akkor sétál egyedül, ha valamivel csalogatjuk, vagy kivételes kedve kerekedik hozzá. Nagyon ügyes, de túlzottan is biztonsági játékos, és inkább négykézlábal. Egyszer majdcsak szüksége lesz a szabad kezeire is járás közben...



 Ha kint vagyunk, az a legújabb hobbija, hogy belemászik a hintóba... :-)

Ma bebizonyította, hogy nagyon okos, és ügyesen érti, amit mondunk:
Reggel mosogattam, és Mártit kértem meg rá, hogy hozza ki a szobából Lári cumiját. Hát neki nem volt kedve, de Lári egyszercsak közeledik a szobából:
- Anya! Anya! - és hozta a cumiját, hogy el tudjam mosogatni...





Ez a legújabb: önállóan akar enni. Ha etetni akarom, lázad. Fogja a kanalat és próbálkozik beletölteni az ételt, de az a gonosz kaja nem akar belemászni a kanálba :-( . Ha mégis sikerül, akkor meg a szájba érkezéssel akadnak problémák. Így egy rövid kanalas kísérletezés után marad az 5 ágú villa... de ezzel nagyon jóízűeket eszik :-)
Én meg ha azt szeretném, hogy gyorsabban fogyjon az étel a tányérból, anyukám nálam alkalmazott módszerét veszem elő: gyerek kezében is kanál (néha mind a kettőben), meg az enyémben is... így már jobban hajlandó elfogadni az etetést :-)

1 megjegyzés:

  1. Ezt a nagytányérnyi hamit mind ő fogja megenni? Vagy jut az asztal alá is? :) Igazi kis tündérke :D

    VálaszTörlés