Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 8., péntek

Mai igék az evangélikus útmutatóból

Jó református vagyok én is, hogy az evangélikus útmutatót használom!!! De ezt szoktam és szerettem meg kamaszkorom óta... :-)
A lényeg viszont, a két kiemelt Igevers, amit ma olvastam benne:

"Tégy le a haragról, hagyd a heveskedést,
ne légy indulatos, mert az csak rosszra visz!"
Zsoltárok 37,8

"Legyen minden ember gyors a hallásra,
késedelmes a szólásra, késedelmes a haragra."
Jakab 1,19

2 megjegyzés:

  1. Csak nem mérges voltál, Zsuzsi???

    VálaszTörlés
  2. Nem, csak van körülöttem, aki kissé heves természetű, és ebből problémák adódnak... :-)

    VálaszTörlés