Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 23., szombat

Kókuszos tekercs

Ma megalkottam az eddigi legjobbat ebből a sütiből :-)
Piskóta:
4 tojás
4 ek xukor
4 ek darált mandula
2 ek kakaó
rumaroma

Krém:
2 dl bolti kókusztej
10 dkg kókuszreszelék
10 dkg vajból készített ghee
5 ek xukor

A piskótához felvertem a tojásfehérjét egy csipet sóval, hozzáadtam a xukrot és a tojássárgákat.
Mikor kemény volt a hab, belekevertem a rumaromát, kakaót, majd a mandulát is.
Előmelegített sütőben szépen gyorsan megsült.

A krémhez feltettem főni a kókusztejet a xukorral és a kókuszreszelékkel. Mikor már nem volt oly nagyon híg, levettem a tűzről, és lehűtöttem.
A vajból gheet készítettem, és a kókuszhoz kevertem.

A krémet rákentem a piskótára, és feltekertem.
Nagyon finom, krémes lett!!!
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése