Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 30., szombat

Alkottam...

virágcserép-dísz

könyvjelző
Az alkotásra egy korábbi bejegyzésem tárgya ösztönzött, és hát alig tudtam késő este abbahagyni... készülnek a fejemben a további ötletek :-) Ezek a fagyöngyök hihetetlenül fel tudnak dobni mindent!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek!!!!!
    Hasonló könyvjelzőket már én is gondoltam készíteni.:)

    Dani bácsi.....:) Sbogárdon ott volt M.-ka :)
    Van az oldalamon jobb oldalt egy emailcím, ha lesz időd, örülnék ,ha írnál kicsit magadról,melyik A.-y lánynak vagy a lánya,mert le sem tagadhatod.:)
    Igen!Ezért is érdemes blogot írni.:)

    VálaszTörlés