Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 21., csütörtök

Megjött a Starkl-rendelésem! :-)

Még februárban rendeltem meg a sztívia növénykéimet, meg néhány csillagfürtöt eme nemes cégnél. Miután semmi visszajelzést nem kaptam a rendelésről, szállításról, már szinte le is mondtam róla. Legnagyobb meglepetésemre ma délelőtt megállt egy futárkocsi előttünk, és meghozta a rendelt növénykéimet!!!
Mikor megrendeltem a csillagfürtöt, még nem érdekelt annyira a hasznossága, mint inkább az évelősége, és leginkább a szépsége. Közben azt is kiolvastam róla, hogy ez a leghasznosabb pillangós növényke a gyökérzete, lombosságának felhasználása, sőt, magjának ehetősége miatt. Bár ez utóbbi szerintem nem igaz arra amit rendeltem... Viszont miután mezőgazdasági méretekben is szokták vetni, ezért nyilván lehet  olyan magot venni, ami ehető növénykét, termést eredményez. 

A lényeg: a várva várt sztíviáim is megjöttek!!!

És édesek a leveleik!!! És nagyon fincsi!!! Még a finnyás kisfiamnak is ízlett a kóstoló!!!
Kiültettem a kertbe, remélem nem fog megfagyni (majd igyekszem figyelni az időjósokra...)!

A kérget azért raktam melléjük, mert iszonyú szélviharok szoktak kavarogni mifelénk, és ez talán némi védelmet nyújt majd nekik. Tavaly kiültettem a paprikapalántákat, és rá 2 napra egy több napos szélvész úgy tönkrevágta őket, hogy csak a száruk maradt - levél nélkül... kezdhettem az ültetést újra... Nos, ezt szeretném most kivédeni :-) Hiába, no, lassan nőnek a fáink, és a meglévő bokraink - meg a szomszédé is (bár azok látványosabban növekednek, mert olyan fajták...). Nem baj, eljön még az erdőkert ideje!!!

2 megjegyzés: