Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 15., péntek

Panka webáruháza és játéka

Elkészült Panka új honlapja - webáruháza. Ennek örömére a blogján játékot is hirdetett, ahol medálokat lehet nyerni. Nézzetek be hozzá, érdemes! Szép, igényes munkái - ékszerei vannak, nekünk is készített már jópárat. 

 
 
Néhány kép kedvcsinálónak, ahol Panka ékszereit viseljük:
Vikár Béla Nőikar - távolról egyforma, közelről egyedi nyakékei :-)

Dóri húgom szalagavatója (a jóképű fickó Doma öcsém :-)
Temetésre készülve - itt a nyakék sajnos nem látszik túl jól, pedig szép
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése