Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. április 3., vasárnap

NAPRAFORGÓK - EVANGÉLIUMI JÁTSZÓHÁZ



Ha fontosnak tartja, hogy egy színvonalas gyermek rendezvény során az evangélium is elhangozzon, akkor, a NAPRAFORGÓK - EVANGÉLIUMI JÁTSZÓHÁZ a segítségére lehet! Több mint 10 év gyakorlattal rendelkezve a keresztyén gyermekmunkában, többszáz fős gyermeknapokat foghattam össze. A tapasztalatokat, észrevételeket összesítve, létrehoztunk egy szakértőkből álló animátor csapatot, akikkel Evangéliumi Játszóházakat vezetünk országszerte. A közkedvelt programok mellett (ugrálóvárak, lufi hajtogatás, arcfestés stb.) keresztyén tartalmú gyermekkoncerteket, bűvész- és bábműsort, valamint kézműves foglalkozásokat, hagyományőrző, ügyességi és csapatjátékokat is biztosítunk a résztvevőknek. Ha helyét látja szolgáltatásainknak gyülekezetében, keresztyén óvodájukban, általános iskolájukban, családi napon, táborban vagy hittanos gyermeknapon, akkor keressen meg bennünket. Egyéni igényeknek megfelelő ajánlatért érdeklődjön az alábbi címen: napraforgokjatszohaz@gmail.com  vagy a + 36 30 7254 234 -as számon. Bővebb információ: http://napraforgokjatszohaz.kezek.hu

 

Ezt a programlehetőséget főiskolás évfolyamtársamék hirdetik, szívesen ajánlom figyelmetekbe, mert jók!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése