Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 23., péntek

Új ég, új föld

Lehet, hogy tudnom kellett volna, de ma lepődtem meg az Ige olvasása közben, hogy már Ézsaiás is megmondta, nem csupán az Újszövetségben olvashatunk erről:

"Igéimet adom a szádba, és kezem árnyékával takarlak be,
amikor újra kifeszítem az eget, és alapot vetek a földnek."
Ézsaiás 51,16

Sokan félnek tőle, mi lesz, ha ez a világ egyszer elmúlik. Mindenféle időpontokkal rémisztgetik a jónépet. De megnyugtató dolog, hogy egyrészt amellett, hogy a Biblia sok helyen beszél arról, hogy egyszer valóban vége lesz ennek a világnak, de azt senki nem tudhatja, mikor, csupán maga Isten. Innentől kezdve pedig kár találgatásokba, jóslatokba merülni. Másrészt viszont több helyen is olvassuk, hogy hogyan veszi gondjaiba Isten a hozzá tartozókat abban az időben. Itt pl: "kezem árnyékával takarlak be"... Mitől kell tartanom, ha Alkotóm és Szabadítóm az utolsó órában és azon túl is velem lesz?!
ÉS. Új ég, új föld - ha már új, akkor nyilván a mostaninál is szebb és gyönyörűbb, arról nem is beszélve, hogy ott nem lesz se bánat, se sírás, se nyomorúság. Hát nem várni kéne, ahelyett, hogy félelemmel tölt el a gondolata?!
Zárójelben jegyzem meg, hogy aki nem tartozik Isten gyermekeinek népes családjába (itt most nem a templomos, magukat keresztyén, vagy jó embereknek tituláló emberekről beszélek, hanem az ÉLŐ HITŰ keresztyén emberekről), az mondjuk joggal fél és retteg... DE a jó hír az, hogy ma még mindig van lehetőség odatalálni Őhozzá, kérni a bűneink bocsánatát, és lehet Vele új életet kezdeni! :-)
(Kötelező olvasmány:     J. F. Lövgren: ...és lámpásaik kialusznak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése