Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 19., hétfő

Iskolai karácsony

Vasárnap délután az iskolai karácsonyi ünnepségen lehettünk együtt, hála Istennek, egész sokan. Az ünnepség a feldíszített tornatermünkben volt. Először az alsósok betlehemesét nézte meg a közönség (Barni volt az egyik főszereplő, Janka meg az egyik mesélő, és még citerázott is :-). Utána az angolosok énekeltek egy csokornyi dalt, aztán a németesek énekeltek-körjátékoztak  egy Zsombor kitalálta "betlehemest" németül. Végül a felsősök rövid színdarabja következett. Az estét egy vetítés zárta, Ady Endre: Karácsony-át hallgattuk-néztük meg Szabó Gyula előadásával. A visszhangok csupa pozitívak voltak :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése