Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 4., vasárnap

Kislányok :-)

Édesen fejlődnek :-) Vicceseket mondanak, és képesek -néha- nagyon szépen eljátszani egymással (pl. ovisat).

Márti: - Anya, én a sonkámat szeretném felvenni!
Én: ?
Márti: - Hát a táncos sonkámat! Nem érted?!
Én: -Ja, a szoknyádat! :-)

Sőt már azt is tudom, hogy a sonkival nem a sonkát becézi, csak zoknit szeretne felhúzni... :-)

Márti: - Anya, ha én nagy leszek, akkor iskolába fogok menni, és téged viszlek el az óvodába, és ne sírjál majd, mert megyek érted! :-)




Klári: -Almaiszi!  :-) (és ezt ő találta ki! :D )
Azért nem legyenek kételyeink - csintalanok, de piszkosul, sokszor tesznek rossz fát a tűzre, és erősítik is egymást ebben. Erősen gondolkodom pl., hogy ha legközelebb kimeszeljük a lakást, akkor a fehér falra színes fröccs-mintát fogok spriccelni az ecsettel, és akkor nem lesz olyan feltűnő a piros filctoll által készült Klári-freskók tömege...

4 megjegyzés:

  1. Édesek!:)
    Próbálgatják a szárnyikat és ez így van jól,mégha nehéz is.

    VálaszTörlés
  2. Nem... csak a fény teszi :-) Inkább Márti barnul lassan-lassan :-)

    VálaszTörlés
  3. Olyan Klári ahol ül, mint egy szőke hajas baba. Nagyon szépek, mind a négyen!

    VálaszTörlés