Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 7., szerda

Rendkívüli kóruspróba

Ezt muszáj leírnom! Hát, ilyen próbánk még nem volt, az biztos. A múlt hét után én egész héten készültem rá, hogy el kell majd mondanom az én történetemet, azaz, miért jó nekem az Istennel élnem.  Persze féltem tőle, hogyan fogadják majd, egyáltalán úgy alakul-e a helyzet, hogy alkalmas legyen egy ilyen beszélgetésre. Imádkoztam is érte, és azt hiszem, nem csak én. Anyu készített sütit - mikulás napi meglepi, aminek nagyon örültek a többiek. Tudtuk, hogy a múlt heti események után nem lehet úgy ott lennünk, hogy nem beszélünk róla. Egyszerűen kellett. Én csak tébláboltam ott, és nem bírtam elkezdeni a próbát. Aztán kedves friss hitű kórustagunk felállt és elmondta a többieknek, mi is történt vele. Aztán beszélgettünk kicsit, anyu elmondta, miért érti meg őt. És utána én is képes voltam túllépni önmagamon, és végre mertem beszélni. Elég hosszasan sikerült, de remélem, hogy hasznára vált a többieknek, remélem értették, miről beszélek, hogy az én életemben mért fontos az Istennel való kapcsolatom. A csillogó szemek, meg szipákoló orrcimpák azért arról tanúskodtak, hogy nem hagyta őket hidegen ez a hirtelen "lelki-élet". Mi lesz a folytatás, azt nem tudom, de az Úr Isten kegyelmes, aki értük is elküldte az Úr Jézust. Mondtam is nekik, hogy a Karácsonynak, amire oly lelkesen készülünk énekelni hetek óta, ez az értelme... 
Rendkívüli dolgok történnek mostanában, velőt rázók... remélem folytatásuk is lesz! A próba után még beszélgettem új lelki-testvérünkkel, és olyan jó volt!!! Teljes békében, minden rossz érzés nélkül tudtunk elválni egymástól! Régen volt már bennem olyan békesség, mint tegnap este! Hála legyen ezért Istennek!!!! :D
És még valami. Tegnap reggeli biztatás az Igéből:

"Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak el.
Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
Mert én, az Úr, vagyok a te Istened, Izrael Szentje, a te szabadítód!"
Ézsaiás 43, 1-3


És a történtek után ma reggel:

"Az Úr mellém állt, és megerősített, hogy elvégezzem az ige hirdetését."
II. Timóteus 4, 17

"Ti vagytok a tanúim - így szól az Úr -, és szolgáim, akiket kiválasztottam,
hogy megismerjetek, higgyetek bennem, és megértsétek, hogy csak én vagyok.
Előttem nem lett isten, és utánam sem lesz.
Én, én vagyok az Úr, rajtam kívül nincs szabadító."
Ézsaiás 43, 10-11


Árad a kegyelem :-)

"Ha valaki Krisztusban van, új teremtés az:
a régi elmúlt, és íme: új jött létre."
II. Korintus, 5, 17

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése