Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 3., szombat

Karácsonyra készülődvén...

Betlehemezéshez kerestem ma verseket, énekeket. És rátaláltam Ady Endre gyönyörű versére, a Karácsony-ra. És megint csak könnyezni tudtam, ahogy olvastam...  Megkerestem a YT-on, szebbnél-szebb videókat találtam, szinte mind Szabó Gyula fantasztikus, lényeget megragadó előadásában szólal meg. Nem tudtam könnyek nélkül végignézni... Lássátok, hallgassátok Ti is! :-)


"Karácsonyi rege, 
Ha valóra válna,
Igazi boldogság
Szállna a világra..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése