Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 7., szerda

Mikulás

Járt az oviban is, ahol Márti nem félt tőle, járt az iskolában is. Rengeteg édességgel megpakolva érkezett haza a fiatalság. Aztán, mikor az iskolában végzett az apa-mikulás az osztálya mikulás-délutánjával, itthon is bekopogtatott az ajtón. Lelkesen fogadták a törpék. Beszélgettek vele, énekeltek neki. aztán megkapták a csomagjaikat is. Klárit nem nagyon hatotta meg a történet, bátran szembenézett a Mikulással és közben azzal volt elfoglalva, hogy a szomját oltsa... :-) Márti eleinte bátor kislány volt, de mikor hívta a Mikulás, hogy üljön az ölébe, bepánikolt. Ő aztán nem. :-) A nagyok meg tudták ki rejtőzik a mikulás-ruha alatt, és nagyon élvezték a színjátékot :-)






Bizony, bizony... virgácsot is kaptak az idén először - igaz, csak kicsikét :-) De nem árt, ha tisztában vannak a dolgaikkal :-)

Ja és még valami: papa-mikulás ( :D ) Gáborral karöltve betette a leendő előszobánk ajtaját, és felfalazta a még tátongó lyukat fölötte!!! :-) Már nem fagynak el a növények, amiket oda tettem!!! :D Teljesen kész még sokára lesz -mondjuk tavasz körül-, de minden kis lépés nagy örömmel tölt el! Már akkor is szenzációsan nézett ki, mikor Zsomborral megcsináltuk a plafonját, meg a tűzfalát, de most még inkább!!!! De várom, hogy teljesen kész legyen! Kényelmesen elférnek majd ott a kabátok s miegyebek, cipők, csizmák, lesz pad, ahol lehet öltöztetni a piciket, és telis-tele lesz növénykékkel!!! :D Álom, álom... de egyszer valóság lesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése