Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 13., kedd

Napraforgók - Forog az esztendő kereke

Ma kaptam meg a fent nevezett CD-t, kíváncsian hallgatni is kezdtem. Hm... hm... szerintem nagyon jó. :-) A válogatás és a kivitelezés is nagyon szép, igényes, megkapó... és még sorolhatnám a pozitív jelzőket. Lehet, hogy kicsit elfogult vagyok, de tényleg nagyon értékes zenei anyag! :-) Bátran ajánlom mindenki figyelmébe!

ITT megnézhetitek a lemez tartalmát és belehallgathattok egy-egy részletbe.


2 megjegyzés:

  1. Ezt már régebben belehallgattam. Legjobban a Zsoltár gyermekhangra tetszik, de azt hiszem ezt már írtam Neked. Az újnak is tetszik a tartalomjegyzéke, szívesen hallgatnám is... hallgatom is majd.

    VálaszTörlés
  2. A Zsoltárt én is nagyon szeretem. Az új CD-n is megvan már a kedvencem: Jászolágyon ki az ott... Lúdbőrzött a hátam, amíg hallgattam... :-) Nemsokára küldöm a CD-ket!!! :-)

    VálaszTörlés