Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. december 12., hétfő

Advent III.

Tegnap nagy nap volt a gyülekezetünkben. Délelőtt az új presbitérium tett fogadalmat. A közös fotó a kívülről már felújított templomunk előtt készült. Ugye milyen szép lett?! :-)

Délután a városi adventi gyertyagyújtáson mi szolgáltunk Igével, versekkel, énekekkel. A gyertyagyújtás a város közepén lévő szökőkútnál szokott történni, mivel a szökőkutat alakítják át adventi koszorúvá. A gyertyagyújtás után a templomtoronyból szép karácsonyi zene és énekszó szólt. :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése