Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 20., péntek

Panaszos kedvem van :-(

Mikor valamilyen programot szervezek, előtte egészen biztos, hogy minden összejön, aminek nem kéne. Fokozódik az idegesség és a tehetetlenség érzése bennem. Kedden lesz a kórus előadása. Az ott szereplő gyerekeknek készítek némi kis meglepetést - köszönetképpen. Természetesen a fa-gyöngy, amit ehhez megrendeltem, még mindig nem érkezett meg... hogyan dolgozzak azzal, ami nincs?! Múlt héten elő kellett készíteni a palántáknak a helyet a kertben: nagy gazak - tépkedés, kapálás, majd palántázás: a bal kezem megint nekiállt fájni. És ez csak fokozódott. Az asztaldíszek hajtogatása közben egyre inkább megfájdult a csuklóm. És arról ne is beszéljünk, hogy zongoráznom kéne, ezerrrrrel gyakorolni, hogy ne legyek igen béna kísérő az előadáson, de nem merem még ezzel is tovább fokozni a kezem állapotttyyyát. És a meglepik is kézimunkát igényelnek majd, ha végre lesz gyöngyöm... És a gitározásnál is a bal kezem van leginkább igénybe véve...   Kenegetem Voltarennel, fáslizom, fél kézzel biciklizek, hogy ne kelljen rátámaszkodnom... de napról-napra csak rosszabb. Doki lesz a vége, az már biztos, de csak az előadás után. Az lesz a csúcs, ha be köll majd esetleg gipszelni...  remélem, ezt azért megúszom...
A reménység nem szégyenít meg: keddre minden rendben elkészül, és az előadás is szépen lezajlik majd. Éljen az optimizmus sokáig! :-)

5 megjegyzés:

  1. Gondolj arra, hogy minden zivatar után jön a szivárvány és kitisztul az ég! Minden rendben lesz. A kezedet kétség kívül pihentetni kellene , amire pont most nincs lehetőség. Algopirint esetleg benyomhatsz egyszer reggel egyszer este. Mert hát gyulladás csökkentő is. vagy ezt találta, http://www.drtihanyi.hu/cikk/bazsalikom-osi-orvossag/

    VálaszTörlés
  2. huuu!!!!! Ínhüvelygyulladás????

    VálaszTörlés
  3. Hát, Anna, nekem annak tűnik...
    Köszi Kri a linket! Beindította a boszis fantáziámat, és elővettem a gyógynövényes könyveimet, aztán főztem egy egyveleget, az ide vonatkozó "fűszernövényeimből", és felraktam pakolásnak, borogatásnak a kezemre. Különleges illata van! :-) Remélem a hatása is jó lesz! :-)

    VálaszTörlés
  4. Gondolok rátok! Mi mást tehetnék? Bízunk a Jóistenben, a szenvedőket különösen szereti, és meg is áldja. (ld Jób).
    Ilyenkor lenne jó közelebb lakni egymáshoz, és máris átugranék segíteni amiben tudok...
    Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Köszi Panka! :-) Aranyos vagy! :-) Hála Istennek, kaptam segítséget a többiektől :-)

    VálaszTörlés