Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 7., szombat

Extrém rántotta

Valamelyik reggel megint a rántotta volt a soros reggeli. Most nem volt kedvem almát enni hozzá, de magában sem akartam csak úgy. És akkor eszembe jutott, hogy van még a spájzban ananászkonzerv...
Így alakult a rántottánk: 2 szelet husis szalonna felszeletelve, hagymával megpirítva, hozzáütve 3 tojás, és mikor már majdnem kész, belerakva az ananász. Izgalmas volt... de nem csak nekem ízlett, hanem a kislányaimnak is. Nagyon tömték befelé... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése