Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 8., vasárnap

Anyák napja a suliban

Az iskolában ma délután volt az anyák napi ünnepség. Jankával a tanárnéni egy négykezes zongoradarabot tanított meg, amit eredetileg vele játszott volna. Aztán végülis együtt játszottuk. Szerettük próbálni, jó volt együtt zongorázni! :-)
A zongorázás után pedig verset is mondott. Aranyos volt! :-)

Egész nap mamáéknál voltunk, mint ahogy az ilyenkor lenni szokott. Mama csinált kecskesajtot, amire a kislányok ráraboltak. Nagyon ízlett nekik. Márti közölte is: Mama, ez fincsi!. De Márti ma azt is közölte mamával: Te vagy anya! :-)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon-nagyon nagy élmény lehet a lányoddal együtt zongorázni!!!!
    Nagyon ügyes Janka!

    Te meg egyr jobban hasonlítasz anyukádra (is)! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg az a gondolatom támadt, hogy milyen jó, hogy ilyen nagy lányod van, meg kicsik is. Ügyesek, aranyosak. Persze Barnabás is!!!

    VálaszTörlés