Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 18., szerda

Életszemlélet

 Otthonépítőnél  olvastam a következő gondolatokat:


Ha rosszul érzed magad a bőrödben, ha nem tudsz a jelenben boldog lenni, soha nem tudod elérni az áhított jövőt. A jövő mindig most kezdődik. Nem annak kell örülni, hogy nincs senkid, hanem annak, hogy bárkit választhatsz, ne annak örülj, hogy nem született még gyereked, hanem használd ki a lehetőséget, hogy te osztod be az idődet. Nem kell becsapni magadat, hogy mennyire szereted a panelt, és az alattad lakó húslevesének illatát, örülj annak, hogy van fedél a fejed felett, hogy meleg van a lakásban, anélkül, hogy előtte tüzelőt kellene aprítanod! Van egy mondás, amit már régen hallottam: „A Te problémád másnak az álma.”

Megfontolandó...

2 megjegyzés: