Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 17., kedd

Hittan-évzáró az oviban

Féltem kicsit tőle, mert a két kislánnyal együtt mentünk. Nem tudtam, bírni fogják-é, vagy magukra terelik majd inkább a figyelmet... némi ordítással? De a félelemem alaptalannak bizonyult. Móni néni olyan jó kis bemutató órát tartott az ovisokkal, hogy Márti szinte mozdulatlanul figyelte végig, és Klárit is egész sokáig lekötötte az éneklés, játék - pedig ők csak nézők voltak. Az ovisok szépen, csendben figyeltek, ügyesen válaszoltak a kérdésekre, látszott, hogy jól érzik magukat Móni néni társaságában. Klassz volt az egész, úgy, ahogy volt! :-) (Sajnálhatja minden jövendő elsős, aki nem hozzánk jön Móni néni szárnyai alá! :-)




1 megjegyzés:

  1. Láttam a mosoly nap kiírást! Sajnos mostanában nem nagyon van kedvem mosolyogni. És most azt hiszem egy darabig nem is lesz. Gratulálok a fiatal úrnak, látom szép oklevelet is kapott! Nálunk az oviban nincs hittan.nem igénylik. A suliban vannak, de azok közül a gyereke4k közül templomban misén jó ha a felét látom. Még templomba se járnak az emberek. Bérmálva 3 fő lesz. Ez nagyon szomorú. Pedig a korcsoport jóval nagyobb.

    VálaszTörlés