Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 14., szombat

Országos mosolynap

A kezdeményezéssel az a célunk, hogy mindenki kerüljön közelebb a körülötte lévő emberekhez.
Legyen ez a Május 30. olyan hétfői nap, amikor egymásra nézünk és önzetlenül a körülöttünk lévőkre mosolygunk. Ezzel is mosolyt csalva mindenki arcára :)
Kortól, nemtől, vallástól, nézettől függetlenül. Szánj te is egy percet, hogy másoknak egy mosollyal örömet szerezz :)
Helyszín: akár otthon, akár munkahelyen , akár merre vagy a lényeg, hogy egy percet adj a mosolynak.
Kérünk, hogy te is hívj meg embereket, hogy egyre többen legyünk! Hisz a mosoly ingyen van :) és örömet okoz :)
"Két ember közt a legrövidebb út egy mosoly."

Facebook oldalunk : ORSZÁGOS MOSOLYNAP

Köszönettel, mosollyal:
A Cseppnyi Mosoly mozgalom alapítói

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése