Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 19., csütörtök

Cikkajánló a napvédő krémekről

Szendi Gábor hírlevelében találtam a következő cikket. Már többször olvastam általa erről a témáról, engem már régen meggyőzött. Most azért teszem fel ide a linket, hátha mást is érdekel és hasznára válik. 
Röviden arról szól a téma, hogy a napvédő krémek használata többet ár, mint használ. Adalékanyagai mérgezik a bőrünket, elősegítik a rákosodási folyamatokat a bőrben, és felszívódva a hormonháztartásunkra is rossz hatással vannak. Ellenben a leégés nélküli, napi rendszerességű napozás (tehát megfelelő időben való napon tartózkodás) sok-sok D-vitamin termelését idézi elő szervezetünkben, aminek számos jó hatása van.
Akit érdekelnek a részletek, olvasson utána Szendi Gábor honlapján!



1 megjegyzés:

  1. Én tuti jó napvédő krémet tudok, nagyon fehér bőrű és érzékeny bőrűek is használhatják!
    Annak ajánlható akiknek muszáj a tűző napon dolgozni. Építő munkások, aszfaltozók ...... Érdeklődni lehet ám nálam :D

    VálaszTörlés