Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 17., kedd

Díjat kaptam :-)

Ismét díjat kaptam Zsuzsától. Köszönöm szépen! :-)


A díj ellenében meg kell osztanom Veletek 10 olyan dolgot, amit szeretek:

1. Család: Jó itthon lenni a gyerekeimmel! :-) Jó látni, ahogy fejlődnek, nőnek, ügyesednek, okosodnak :-) Minden nap van valami mosolyogni való, valami meglepetés. Persze bosszankodni való is akad, de hát ilyen az élet. A szépre kell emlékezni! :-)
2. Zenélni: legyen az orgona, zongora, gitár, énekszó, kórus vagy én magam. A zene meg én egyek vagyunk. Ha csak hallgatom, akkor inkább klasszikus zene, de ha mai, akkor abból a szép dallamú, jó mondanivalóval bíró dalok jöhetnek.
3. Olvasni: erre elég kevés időm akad mostanság (sajnos). Leginkább a történelmi és az életrajzi regényeket szeretem.
4. Kreatív kézimunkák: lehet az fonalcsoda, origami, xemes hímzés, dekupázs, és számtalan ezeket kiegészítő aktuális agyszülemény. Lényeg, hogy a célnak megfeleljen, és szép legyen, ami készül.
5. Konyhatündérkedés: leginkább, ha megszáll az ihlet, de szeretek sütni és főzni is. Általában a szakácskönyv csak ötletet ad, a többi meg kialakul magától - új dolgok születnek. (Főzni egyébként minden nap szoktam - kivéve, ha nem itthon eszünk). Ezen a téren már kb. egy éve a paleo-elvek uralják a konyhámat, amiben tényleg jó, ha kreatív az ember. 
... Ja, és természetesen enni is szeretek: nem vetem meg a finom falatokat! :-)
6. Kert: legújabb mániám, hogy erdőkertet varázsolok a pár éve még parlagon heverő telkünkből. Ennek megfelelően számos növényt begyűjtöttem már magunknak, és sok más növény beszerzése van még tervben. Szeretem a saját termésű zöldségeket, gyümölcsöket enni, mert ezek biztosan nem permetesek, vegyszeresek.
És az ízük... :-)...fenséges!
7. Rég nem látott ismerősökkel, barátokkal találkozni: Ezt nagyon szeretem. Ilyenkor újra gyerek vagyok, felhőtlenül lehet nevetni :-), jókat lehet beszélgetni :-), kis időre eltűnnek a hétköznapok. Ez igazi kikapcsolódás, feltöltődés.
8. Gyönyörködni a természetben: bárhol vagyok, bármerre járok, mindig megcsodálom a természetet: milyen gyönyörűre és jóra alkotta Isten ezt a világot! :-)  Ugyanakkor nagyon tud bántani és bosszantani, hogy az ember mit művel ezzel a csodálatos teremtett világgal! :-(
9. Szeretem az igazságosságot, és a jó erkölcsöt, a becsületes, tiszta életet.
10. Szeretek mosolyogni és nevetni tiszta szívből :-)

2 megjegyzés: