Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. május 7., szombat

Anyák napja az oviban

Mindig nagyon szép anyák napi műsor szokott lenni az oviban: énekkel, tánccal, zenével és sok-sok verssel. A gyerekek lelkesen készülnek, az idén szép virágot is hímeztek az igazi cserepes virág mellé. Be is kereteztük, és kiraktuk, amit Barni hímzett. Fiú létére ügyesen, és nagy kedvvel szokott hímezni (kicsi korától kezdve).

Barninak Csilla néni volt a párja :-)

időközben kibújt az inge :-)

Hát nem gyönyörűen hímez?! :-)

 Nagyon büszke voltam a kisfiamra, mert az előtte szóló versmondók csak motyorogtak, sokszor elakadtak, és ő volt az első, aki szépen, érthetően elmondta a versét! :-) Aztán persze voltak még többen, akik szépen mondták a sajátjukat, de akkor is... ! Az is nagyon tetszik, hogy az óvónénik mindig személyre szabott verseket próbálnak tanítani a gyerekekkel. És hát a hatás nem is marad el :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése