Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. február 4., péntek

A Mennyország boltja


Álmomban az élet útján sétálgattam, amikor megláttam egy feliratot, melyen ez állt: "MENNYORSZÁG BOLTJA" Amikor odaértem, az ajtó kinyílt és mire felocsúdtam, már be is léptem. Angyalok csoportjait láttam mindenütt. Egyikük adott nekem egy kosarat és azt mondta: Fiam, végy meg mindent, amit csak akarsz, a boltban van minden, amire egy kereszténynek szüksége lehet, s amit nem tudsz elvinni ma,  visszajöhetsz holnap és gond nélkül elviheted.
Az első, amit megragadtam, a TÜRELEM volt és azután a SZERETET, mivel ugyanazon polcon voltak. Kicsit odébb volt a MEGÉRTÉS, hát azt is vettem. Bárhol szükségem lehet rá. Ezen kívül vettem még két doboz BÖLCSESSÉGET és két csomag HITET. Nem tudtam ott hagyni a SZENT LELKET sem, mivel  ott volt mindenütt.  Egy kicsit megálltam, hogy ERŐT és BÁTORSÁGOT vegyek, mivel sokat segítenének nekem az élet útján.  Amikor már majdnem tele volt a kosaram, rájöttem, hogy hiányzik még egy kis KEGYELEM és ÁLDÁS, és hogy nem szabad megfeledkeznem az ÜDVÖZÜLÉSRŐL. Ezt ingyen kínálták. Így hát jó nagy adagot vettem mindegyikből, eleget ahhoz, hogy üdvözüljek s, hogy megváltsalak Téged is! A pénztáros felé ballagtam, hogy kifizessem a számlát, már mindenem meg volt ahhoz, hogy a MESTER akaratát teljesíthessem. Amint a pénztárhoz közeledtem, megláttam az IM ÁT, s betettem azt is a már teli kosaramba. Tudtam, hogy mint kimegyek, használni fogom. A BÉKE és a BOLDOGSÁG kicsi polcokon hevertek, kihasználtam az alkalmat, hogy azokból is vegyek. Az ÖRÖM a plafonról lógott alá, vettem egy csomagot abból is. Odaértem a pénztároshoz és megkérdeztem tőle, mennyivel tartozom?
Ő mosolyogva válaszolt "Vidd csak kosaradat, amerre utad visz." Elmosolyodtam és újra megkérdeztem " de valóban mennyivel tartozom?" Ő újra elmosolyodott és azt mondta, "Fiam ne aggódj, Jézus már kifizette a számlát sok-sok idővel ezelőtt. Minden, amit imádságban és hittel kérsz, megkapod.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése