Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. február 10., csütörtök

Cikkajánló a Family Magazinból

A héten kaptam kézhez a Family legújabb számát. Mivel sajna az ágyat nyomom már 3. napja, volt időm elolvasni is. Nagyon jó cikkek vannak benne. Ismét. Szerettem volna belinkelni a cikkeket ide, de sajnos pont azokat nem lehet interneten olvasni, amit szívesen megosztanék... (Végülis, ha minden jó cikk fent lenne a neten, nem venné az újságot senki...) Így következeik a gépelés cikk-részletekkel:

Panasz nélkül - Győri Virág

"Szeretnéd tudni az örök nyomorúság receptéjt? Íme: 
1. Gondold ki, hogy a világnak milyennek KELLENE lennie.
2. Alkoss szabályokat arra, hogy az embereknek hogyan KELLENE viselkedniük. Aztán, amikor ezek nem engedelmeskednek, mérgelődj jó nagyokat!"
- Andrew Matthews - 

A cikk lényegében arról beszél, hogy minden problémánkat külső okokra vezetjük vissza (nehéz gyerekkor, régi traumák és sérelmek, rossz kormány, rossz munkahely...). Az állandó panaszkodás közben viszont nem vesszük észre, hogy eltűnik az öröm az életünkből.

"Hogy mért veszélyes mindez? Mert egyre nehezebb lesz felfedeznünk magunk körül a jót vagy azt, amiért hálásak lehetünk. Előbb-utóbb azt fogjuk gondolni, érezni, amit folyton mondogatunk. Szállást vesz szívünkben az elégedetlenkedés, és idővel haraggá, keserűséggé, irigységgé torzul. 
... Helyette hadd javasoljuk inkább azt, hogy merjünk szembenézni mindazzal, ami bánt, nyomaszt, vagy kérdéseket vet fel bennünk - és közben ne felejtsük el felfedezni azokat a dolgokat, amelyek örömmel, elégedettséggel tölthetnek el minket. " 



Most nem gépelek többet, majd legközelebb. Aki teheti, vegye meg a magazint, mert tényleg jó. Érték, ami benne van. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése