Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. február 16., szerda

Mi az, mi pénzbe nem kerül? - FIGYELMESSÉG

Az alábbi írást Kri írta egy megjegyzésbe, de olyan jó, hogy ide is kiteszem inkább, mert jobban szem előtt van: 

Mi az mi pénzbe nem kerül:

· Mindenkihez jó szót szólni.
· Csak egy beteget felvidítani.
· Valakinek kezet nyújtani.
· Ajtót óvatosan csukni.
· Minden apróságnak örülni.
· Mindenért hálás lenni.
· Jó tanácsot adni.
· Egy levelet megírni.
· Apró túlzásokon nem rágódni.
· Jogos panaszt nem felemlegetni.
· Más hibáját elnézni.
· A háttérben maradni.
· Rossz hangulatot elhessenteni.
· Nem megsértődni egy félresikerült szón.
· Elismerni a jót, s megmondani.
· A megalázottal együtt érezni.
· Egy-egy tréfás szót mondani a gyermekeknek.
· Elismerni az elkövetett hibát.
· Előre örülni a holnapnak.
· A dolgokra pedig aludni egyet.


 

2 megjegyzés:

  1. Zsuzsi, Látom az oldalsávodban a paleo-s blogokat. Anyukám beteg, cukros... Mohakonyhás Adrival váltottunk leveleket, és ő ajánlotta ezt a táplálkozási módot. Sok hasznosat látok benne, de félek, hogy "okkult" gyökerei is vannak (pl. lövésem nincs ki az Szendi Gábor, lehet hogy keverem, de nem az a szcientológus pasi, akinek a vitamin boltjait bezáratták több helyen is???)Az elmúlt időben többször is prédikált Takaró püspök arról, hogy nagyon nem mindegy mivel táplálkozunk testileg és lelkileg. Lehet, hogy csak túl applikálom az istentiszteleteken hallottakat?! Neked mi a véleményed? Köszi, Zsu

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó diéta, majd írok róla bővebben egy bejegyzést, ha végre be tudok lépni (a billentyűzetem kezdi megadni magát...).

    VálaszTörlés