Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. február 16., szerda

Barnikánk 6 éves lett!

Tegnap Barnabás fiunk betöltötte  a 6 évet. Az ünneplés már vasárnap elkezdődött, mert Blanka húgomék akkor voltak itthon és együtt ünnepeltük a szülinapjukat. A kis szülinapos egyfolytában azon agyalt, milyen jogai lehetnek egy szülinaposnak, és ezzel még zsarolt is... :-) 

eperkrémes tortát óhajtott a kis ünnepelt, tutti-frutti rózsákkal 


Mamáéktól egy szép iskolatáskát kapott, tőlünk egy fapajzsot és fakardot, Blankáéktól egy kirakót.
Az ünneplés hétfőn folytatódott, amikor a gyülekezet köszöntését hozta el egy kedves barátunk. Majd a valódi szülinapján, azaz tegnap zárult az ünnepi sorozat a kedvenc kajájával (makaróni), egy csomaggal vámosi mamáéktól (egy matricás könyv volt benne a világ országainak zászlóival - el is kezdte ragasztgatni őket, annyira tetszett neki :-) és a keresztszülei látogatásával. A foszforeszkáló kispárna, amit tőlük kapott ámulatba ejtette a kislegényt. Azzal is aludt természetesen. Hát nagy ünnepség sorozat volt a kedvéért, de végülis csak egyszer 6 éves az ember fia :-) !

2 megjegyzés:

  1. Mi az a tutti frutti rózsa? (a tutti fruttit értem, a cukorkát is ismerem, de abból hogy lesz rózsa???????!!!!!!!!!)

    VálaszTörlés
  2. Ki kell lapítani egy hosszú "szőnyeggé", aztán fel kell tekerni, csak úgy szellősen, hogy rózsa formájúvá váljék.

    VálaszTörlés