Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. május 20., vasárnap

Református Zenei Fesztivál

Készültem beszámolni, de mielőtt megírtam volna, láttam, hogy Kata (kórustagom) megelőzött :-) Olvassátok el, amit írt, mert egy élmény a beszámolója! :-)


Egyébként nekem is hatalmas élmény volt... megszólaltak a tubák a templomban, és az ablakok úgy beremegtek, hogy azt hittem, ki is törnek, ha nem vigyázunk... :-) ... 500 között énekelni - egy csoda - nem hallatszik ki, ha véletlenül elrontod, vagy elmegy a hangod, de a tömeg kihozza belőled azt is, amiről azt hitted, nem is vagy rá képes. Nekem konkrétan izomlázam lett az állkapcsomnál a hatalmas artikulálástól :-) A rezes hangszerelés zseniális volt, az énekválasztás is nagyon jó, lényegre törő (mondanivalóban). És a "mumus" "Nagy király..." pedig egyenesen király(!) volt! :-) De a Kossuth nóták is, meg a nem szeretjük dallamú Talpra magyar is egészen átlényegültek... hihetetlen volt, fantasztikus :-) Persze voltak benne hibák, hogy ne lettek volna, de az élmény elmondhatatlan... aki még nem próbálta, próbálja ki! :-)

1 megjegyzés:

  1. Köszi a beszámolót mindkettőtöktől!
    Én "csak" a felkészülésben vettem részt, de már az is megérte. Jövőre mindenképp beállok a közös karba, valahogy megoldom a kirakodóvásárban a standom gondját...

    VálaszTörlés