Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. május 16., szerda

IX. REFORMÁTUS ZENEI FESZTIVÁL (2012. május 18-20.)



A fesztivál programjáról ITT olvashattok bővebben.

És miért reklámozom? Mert mi is éneklünk a Nőikarral :-) Szombaton délelőtt 11-14 óra között fogunk bemutatkozni a Lónyay dísztermében. 4 istenes verset fogunk énekelni, a dallamaik már megint az én agyamból pattantak ki :-) Szóval, ha valaki kíváncsi ránk, szívesen ajánljuk ezt a programot a figyelmébe! :-) Este is fogunk énekelni a Múzeum lépcsőjén, az összesített kórusban - de az már más téma lesz :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése