Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. május 4., péntek

Jézussal élni

"- Úgy érted - vetette közbe Mack némi szarkazmussal -, hogy nem elég egyszerűen azt kérdeznem: "Vajon mit tenne Jézus?"
  Jézus kuncogott. - Jó szándék, rossz elgondolás. majd tudasd velem, mire jutottál, ha úgy döntesz, ezt az utat választod. - Szünetet tartot és elkomolyodott. - Komolyra fordítva a szót, az én életemet nem utánzásra szántuk. Az én követőmnek lenni nem azt jelenti, hogy megpróbálsz "olyan lenni, mint Jézus", hanem azt jelenti, hogy kiirtod magadból a függetlenségre való törekvést. Azért jöttem, hogy életet adjak neked; valódi életet: az én életemet. Eljövünk, hogy a saját életünket éljük benned, hogy elkezdhess a mi szemünkkel látni, a mi fülünkkel allani, a mi kezünkkkel ériteni és úgy gondolkodni, mint mi. De mi soha nem fogjuk rád kényszeríteni ezt a szövetséget. Ha a saját utadat akarod járni, ám legyen. Az idő nekünk dolgozik."

-Wm. Paul Young: A viskó- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése