Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. május 16., szerda

Hőstett :-)

Tegnap vásároltunk az ABC-ben. Egyszercsak arra lettünk figyelmesek, hogy egy kismadár riadtan belandol a karfiolos ládába... Barni szólt a boltos néniknek. Az egyikük kiszedte szeginy kis madárkát. Barni elkérte, mert szerette volna megfogni és ő maga kivinni. Természetesen a kislányok is mentek vele. Mikor kiértem, még mindig a kezében tartogatta a madárkát... haza akarta hozni. Mondtam neki, hogy azzal tesz a legjobbat a madárkának, ha elengedi, mert... Nagy nehezen elengedte, de aztán keserves sírásra fakadt.  Azzal nyugodott meg végül hosszas sírdogálás után, hogy ő egy hős, mert:
- kiszabadította a madárkát a bolt fogságából, ahol elpusztult volna
- el is engedte, mert szegény kismadár azt sem élte volna túl, ha hazahozza házi-kedvencnek
- visszaadta a szabadságát, az életét :-)

(Apa megígérte neki, hogy veszünk valami kalitkás madarat - rossssszzzz ötlet - nincs kedvem takarítani utána, már egyszer próbáltuk... S egyébként is: a madaraknak nem kalitkában van a helyük, hanem az erdőben!)


1 megjegyzés: