Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 18., csütörtök

Öreganyáink tudománya

Krinél és Csutkaildánál láttam ezt a videót. Több szempontból is elgondolkodtató. A gyógynövények fontosságán, felhasználásán kívül olyan emberi értékekről, életszemléletről beszél, amit minden embernek alaposan meg kéne fontolni. Boldogabb életünk lenne, ha így próbálnánk meg élni :-)
 
Krinek hála, ki tudom rakni a videót rendesen is! :-) Kössszzziiii!!! :-)

3 megjegyzés:

  1. Szerkesztői felület, majd katt a HTML kód szerkesztésére. A videó indítása után látsz , a jobb oldalon egy olyat katt rá. ez itt a beillesztő kód. Ez rakd a megnyitott html kódszerkesztői felületre.

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem ezt a filmet. Nagyon érdekes volt. A télvégén, vagy tavasz elején Lovason tartott előadást Jánosik Zsuzsa. Valami miatt nem tudtunk elmenni meghallgatni. Most már sajnálom. A Koloskába azért, ha nem lesz ilyen meleg, elmegyünk, megnézzük azt a fát! Zsuzsa az osztályával ott volt kirándulni, de az eső akkor hazahajtotta őket.

    VálaszTörlés